Agency @weareachtung bedacht #SnelwegSprookjes, een interactieve luisterapp voor @VolkswagenNL en #DeNationaleVoorleesdagen. Met Babette van Veen konden influencers samen met hun kinderen de sprookjes van Turbo Gerrit zelf met #volkswagen ontdekken! ๐ซ (๐ท: Kirsten van Santen) https://t.co/TZNKORWL9L http://bit.ly/2Hj6Kbk http://twitter.com/GlasnostComm/status/1086187485506473984
Agency @weareachtung bedacht #SnelwegSprookjes, een interactieve luisterapp voor @VolkswagenNL en #DeNationaleVoorleesdagen. Met Babette van Veen konden influencers samen met hun kinderen de sprookjes van Turbo Gerrit zelf met #volkswagen ontdekken! ๐ซ (๐ท: Kirsten van Santen) pic.twitter.com/TZNKORWL9L
— Glasnost (@GlasnostComm) January 18, 2019
Commenti
Posta un commento